Online, telefonisch én op locatie

Wij voeren kwantitatieve onderzoeken meestal uit via online vragenlijsten.
Indien gewenst combineren we dit met telefonisch veldwerk of interviews op locatie – bijvoorbeeld bij de boer thuis. Zo kiezen we altijd de methode die het beste past bij de doelgroep én bij uw onderzoeksvraag. Voor de uitvoering gebruiken we de nieuwste software van Sawtooth Software, waarmee we:

  • Slim opgebouwde, gebruiksvriendelijke vragenlijsten ontwikkelen
  • Visuele elementen toevoegen die passen bij de doelgroep
  • Vragenlijsten aanbieden die werken op computer, tablet én smartphone
Lees meer

Online gesprekken maken het mogelijk om snel en efficiënt respondenten uit het hele land te betrekken – zonder reistijd of logistieke drempels. We stemmen vooraf samen af welke aanpak het beste past bij uw onderzoeksvraag.

Live meekijken met de resultaten

Als opdrachtgever krijgt u toegang tot een beveiligd online dashboard.
Hierin kunt u:

  • De respons in real-time volgen
  • Tussentijdse resultaten bekijken in tabellen en grafieken
  • Snel bijsturen indien nodig

Wat levert het op?

Het onderzoek resulteert in concrete, onderbouwde inzichten waarmee u direct verder kunt.
Denk aan:

  • Beleidsontwikkeling
  • Communicatie- of marketingstrategie
  • Productverbetering of innovatie

Wilt u naast verdieping ook kwantitatieve onderbouwing? Dan combineren we het
kwalitatieve onderzoek desgewenst met een kwantitatieve vervolgfase.

Online onderzoek

Een meerwaarde van de software is dat de opdrachtgever via een beveiligde link de voortgang van het online-onderzoek kan volgen. En zelf 'real time' (tussentijdse) resultaten kan bekijken in de vorm van (kruis)tabellen en grafieken, bijvoorbeeld via tablet of smartphone; heel gebruiksvriendelijk! 

Online onderzoek op een rijtje:

Steeds meer online

De respons op onze online-onderzoeken wordt steeds hoger. Vanwege de gebruiksvriendelijkheid, onze bereikbaarheid, kundigheid en betrouwbaarheid. Wij beschikken over een uitgebreid bestand van e-mailadressen van agrarische ondernemers en dierenartsen.

Stimulans voor een hoge respons

Een goede e-mailuitnodiging – eventueel met vooruitzicht op een beloning zoals een iPad of dinerbon – kan de respons aanzienlijk verhogen. Ook het vooruitzicht op een korte terugkoppeling van enkele resultaten helpt mee aan de bereidheid om deel te nemen.

Demo van een online vragenlijst

Indien u hier klikt, dan ziet u een voorbeeld van een online-onderzoek onder dierenartsen onder de naam "Vet150". Het Vet150-onderzoek voeren wij elk jaar uit voor farmaceutische bedrijven in zowel Nederland als België.

Vakbeurzen als extra stimulans

U kunt natuurlijk ook zelf informatie op uw stand verzamelen via deze marketingtool. De bereidheid tot deelname aan onderzoek op vakbeurzen is goed te noemen; zeker als de vragenlijst kort is en men voor deelname een kleinigheidje krijgt.

Data-analyse

Wij maken gebruik van de meest innovatieve methoden voor data-analyse. Zo halen we niet alleen nauwkeurige inzichten uit complexe datasets, maar vertalen we die ook naar praktische en bruikbare aanbevelingen voor uw organisatie.

Alles samenbrengen

Daarnaast kunnen wij ook samenvattende rapporten of (online) dashboards genereren, waarmee de opdrachtgever direct inzicht krijgt in de belangrijkste bevindingen.

Neem contact op

Geïnteresseerd in één van onze diensten of wellicht meerdere? Of zijn nog vragen? Neem dan contact met ons op via onderstaand contactformulier.

Bedankt! Je bericht is verstuurd.
Niet mogelijk om je bericht te sturen. Controleer de fouten en probeer opnieuw a.u.b. .